Gezond slapen? Natuurlijk bij Ik Kan Niet Slapen.nl!

Wil jij gezond slapen? Als je gezond slaapt dan leef je langer én beter. Je haalt veel meer uit je dag als je uitgerust opstaat.

Hoe lang je slaapt heeft daar niet meteen mee te maken. Toch niet over je totale slaaptijd. Het meest belangrijke is dat je elke nacht voldoende uren diepe slaap verzamelt.

 

Je slaapt gezond als je:

  • Gemiddeld genomen binnen 15 minuten in slaap valt.
  • Per nacht 4 tot 5 uren diepe slaap (REM) hebt gehad.
  • ’s Nachts niet of nauwelijks wakker wordt en anders zo weer in slaap valt.
  • Wakker wordt met een rustige ademhaling en hartslag.

Gezond Slapen

Gezond slapen begint met deze Slaaptips.

  • Zorg voor een schone kamer die voldoende frisse lucht krijgt.
  • Lichaamsbeweging is heel goed voor je, doe het alleen niet te laat op de avond.
  • Een geluidloze, donkere slaapkamer is een plus voor je nachtrust.
  • Geen tablet, smartphone of computerwerk het laatste uur voordat je onder de wol gaat.
  • Koffie, thee, suiker en sigaretten hebben een negatieve invloed op je slaapkwaliteit.
  • Een ‘slaapmutsje’ (alcohol) zorgt ervoor dat je niet in  je diepe slaap komt.

Van een goede slaaphouding ga je ook gezond slapen.

 

De meest ideale slaaphouding is de zijligging. Hierdoor blijft je wervelkolom recht en krijgt je lichaam optimale ondersteuning.

Met de rugligging wordt je lichaamsgewicht goed verdeeld en dit is heel gunstig. Maar je gaat er ook meer door snurken.

Er kunnen nog andere oorzaken zijn en ook die los je voortaan op.

Soms ligt je slaapprobleem iets moeilijker en zoek je al langer naar een oplossing. Opstaan met hoofdpijn en een leeg gevoel…  en dan moet je dag nog beginnen!?!

Als dit jou bekend in de oren klinkt dan heb je deze bovenstaande tips allemaal al geprobeerd. Misschien dacht je zelfs dat er voor jou gewoon geen oplossing meer is voor je slaapproblemen?

Geen zorgen, net als jij ben ik ook in deze situatie geweest en ik dacht dat het mijn lot was om nooit meer op een normale, natuurlijke manier te kunnen slapen.

Tot ik bij Wiliam van der Klauw terechtkwam. In het begin stond ik er twijfelachtig tegenover want wat zou hij mij nu nog vertellen? Ik besloot het een kans te geven en volgde zijn 7-Stappen Slaapmethode. Als ik al het andere al had geprobeerd dan kon dit er ook nog wel bij.

Wat een aangename verrassing ik toen kreeg, hield ik niet meer voor mogelijk. Na enkele dagen al werd ik ’s nachts niet eens meer wakker en bij het opstaan voelde ik me eindelijk weer een uitgerust, ander mens.

Ik blijf het nu nog steeds verbazingwekkend vinden dat ik zo snel weer goed kon slapen terwijl ik al zo lang slaapproblemen had.

Laat het voor jou niet zo lang duren.

Ben je het beu om overdag vermoeid rond te lopen en wil je morgen al beginnen met je leven een stuk leuker te maken?

Begin dan vandaag nog met de eenvoudige 7-Stappen Slaapmethode van Wiliam en haal het meeste uit je leven.

Klik hier en begin vanavond al met gezonder te slapen >>

Ik wens je veel goede nachten toe en nog veel betere dagen!

Geef een reactie

Naam *
E-mail *
Website